Reis Forum .nl

Gambia Reis Forum .nl

2 paginas:
  Eerste << Vorige < 1 2 > Volgende >> Laatste  

relatie met een Gambiaanse
Door:
Joppe
- Lid

Datum:
07-05-2009 14:07:10
Op het Gambia-forum leest men meestal de (negatieve) ervaringen van Nederlandse of Belgische vrouwen welke verliefd worden op een Gambiaanse man. Zijn er zo ook (Belg. of Ned.) mannen welke verliefd worden (en een relatie beginnen ) op een Gambiaanse vrouw, en hoe zijn die ervaringen? Zijn deze ook meestal negatief of zijn er ook mannen bij die er positieve ervaringen mee hebben?
Door:
Yolanda
- Gast

Datum:
07-05-2009 15:50:04
een gambiaanse vrouw met een blanke man??? nee dat zie je niet zo vaak, waarom niet eigenlijk?
Door:
berber
- Gast

Datum:
07-05-2009 16:13:20
Ik ken verschillende mannen vanuit Nederland die een relatie met een Gambiaanse hebben. Ik ken succes verhalen en verhalen die minder leuk zijn.

Van 1 man: Deze is om zijn Gambiaanse vrouw naar Spanje verhuist omdat het daar makkelijker was om een visum te krijgen. Nadat zij haar visum heeft ontvangen heeft ze de scheiding aangevraagt en heeft ze hem letterlijk 'uitgekleed'.

Maar ook een successtory van een man die afgelopen jaar getrouwd is met zijn gambiaanse vriendin. De liefde spat er van af..zij woont nog wel in Gambia maar ze proberen dat zij naar Nederland komt.

Ook regelmatig zie ik Nederlandse mannen met Gambiaanse vrouwen in het Senegambia gebied...maar of dit liefde is of betaalde liefde is de vraag.
Door:
Yolanda
- Gast

Datum:
07-05-2009 18:13:52
berber laten we wachten totdat die vrouw van gambia naar nederland komt, ben benieuwd of dat nog steeds een successstory blijft
Door:
joppe
- Gast

Datum:
08-05-2009 12:11:36
Bij "betaalde liefde" (in het toeristengebied) weet ge voor hoe lang de "liefde" duurt, maar dat is hier niet het geval. En hoewel ze financiele problemen heeft (wie trouwens niet in Gambia!), heeft ze nog nooit 1 dalasi gevraagd. Door het lezen van zoveel negatieve verhalen, begint men soms toch wel te twijfelen of echte liefde met een Gambiaanse wel bestaat, vandaar mijn vraag? Het kan natuurlijk wel zijn dat mensen met negatieve ervaringen er meer behoefte aan hebben om met hun verhaal naar buiten te komen dan mensen met positieve ervaringen!
Door:
berber
- Gast

Datum:
08-05-2009 17:22:23
Ja je hebt gelijk Yolanda, maar ja dat weet je gewoon nooit zeker...dat is het zelfde met een gambiaanse man... Ik zie alleen 2 heel gelukkige mensen wanneer ze samen zijn en je hoopt dat dit echt is...
Maar ja zo kan ik door gaan, zo weet je dat nooit zeker met iemand uit wat voor ontwikkelingsland ook, waar men droomt om naar het 'rijke' Europa te komen.
Die mensen zien ons naar hun land komen met geld en dit zorgeloos uitgeven, niet wetend of willen weten dat we hier keihard voor werken. Niet beseffen dat de euro in ons land niet veel waard is vergeleken als in hun land. Ze horen verhalen van 'de gelukkigen', die het wel hebben gered om naar Europa te komen en weten dat je ook al werk je niet, geld krijg je wel van de regering! Maar vaak zijn deze 'gelukkigen'de ongelukkigen omdat ze de harde waarheid hebben ervaren maar niet willen toegeven bang voor gezichtverlies de harde waarheid...een werelddeel waar het sociale leven veel kouder is dan in hun land! Een werelddeel waar je een degelijke opleiding en diploma's moet hebben om maar een beetje goede baan te krijgen. Maar ze wel hun geld elke maand keurig opsturen naar de achterblijvers, terwijl zij keihard werken voor een zeer scharig loon. Dit schept weer verwachtingen en dromen van de achterblijvers en zo gaat het cirkeltje rond!

Jeetje en heel pleidooi, waar dit vandaan komt...

Aan joppe: Ik hoop dat jij de juiste vrouw heb getroffen, het is niet makkelijk een relatie met iemand uit een land ver weg... Weet wel dat de relatie in Gambia zelf het wel zal overleven maar de relatie in Europa erg moeilijk voor je vriendin zal worden...zie hierboven.... succes
Door:
roger sterk
- Gast

Datum:
01-06-2009 11:10:38
hallo Joppe
ik heb een relatie met een Gambiaanse vrouw en samen hebben we een zoontje, we staan in contact met andere Gambiaanse vrouwen hier in nederland die een relatie hebben met een nederlandse man, mail mij maar prive op roma.sterk@hetnet.nl
Door:
marijke
- Gast

Datum:
19-11-2009 16:34:07
KRO Memories gaat over twee weken naar Gambia om daar een mooi Memories verhaal te filmen. Eigenlijk zijn we op zoek naar nog een verhaal. Ken je iemand in Gambia met wie je \"iets\" had (lang geleden) en zou je die terug willen zien, mail dan naar marijke.jonker@kro.nl
Door:
harrij sijm
- Gast

Datum:
19-11-2009 22:40:02
andere kant van de rivier,daar zijn nog de echte gambianen.natuurlijk ook een grooet gedeelte buiten senegambia dus ver buiten kololi,(het bekende sex gebied)daar moet men niet zijn.gewoon tussen de gambianen gaan wonen dat doe ik nu al 14 jaar soms 2 maal per jaar soms 4 maal per jaar en van plaats tot plaats dan komt men echt iets aan de weet.ik ken bijna niemand die deze weize heeft nageleefd,gewoon doen.
Door:
gast
- Gast

Datum:
11-01-2010 15:48:29
Ik ken eenman van 60 die naar 40 jaar huwelijk alles aan de kant zet voor een ex.hoer,(daar heeft hij haar al uitgehaald)
van 24 jaar.
met een paar maand woont de stumper er.
Door:
Saskia
- Gast

Datum:
12-01-2010 07:09:27
Beste Joppe, op onderstaand forum kun je ervaringen uitwisselen, er zijn daar ook enkele mannen met een Afrikaanse/ Gambiaanse partner:
afrikaansepartner.proboards.com/index.cgi?
Door:
jan
- Gast

Datum:
13-01-2010 14:17:41
wat is de beste streek in Gambia
Door:
Jack1
- Lid

Datum:
02-03-2010 15:51:46
Jan,
Bedoel je de beste streek in Gambia om een vrouw te vinden?
Of bedoel je gewoon de beste streek om vakantie te houden?
Of bedoel je de beste streek om de echte Gambiaan te leren kennen?
Of bedoel je nog wat anders?
De mogelijkheden zijn legio.
Zelfs als je een jonge vrouw wilt voor een poosje.
Echter, als je dat laatste wilt, kan je beter thuis blijven.

Jack
Door:
Rene Kamphuis
- Gast

Datum:
28-03-2010 17:58:21
Er zijn veel "oudere vrouwen" die voor een sexvakantie naar Gambia gaan en een kleiner deel oudere mannen. Die maken het mannen al mij die gewoon een normale liefdesrelatie heeft met een Gambiaans meisje lastig omdat velen denken dat ik ook zo ben. Maar wij zijn gewoon verliefd en zien elkaar
Door:
Jack1
- Lid

Datum:
28-03-2010 18:28:04
Dat kleine deel van mannen wordt ook steeds groter!!!
Ik heb helemaal geen relatie met een Gambiaanse.
Ook ik wordt aangezien voor zo'n ouwe vent die sex zoekt met een Gambiaanse, als ik alleen door het Senegambiagebied loop.
Ik trek me er niets van aan, en geef heel rustig aan dat ik gelukkig getrouwd ben en dus geen vriendinnetje zoek.
Verder moet iedereen doen wat hij- of zij wil, mits ze maar van kinderen afblijven, en niet de ander (de Gambiaan(se)dus), uitbuit voor de sex.
Het is helaas zo dat er steeds meer mensen voor de sex naar Gambia gaan, maar je doet er niets tegen.
Jack
Door:
3Rwin
- Lid

Datum:
29-03-2010 16:25:51
Je kunt je vrouw ook een keer meenemen Jack!
Door:
Jack1
- Lid

Datum:
29-03-2010 17:48:44
Die is verschillende keren meegeweest en heeft er genoeg van om aan het strand te liggen, terwijl ik er mijn bezigheden heb.
Daarbij voel ik mij minder gehaast en bezwaard als zij niet mee is. Je wilt dan toch rekening met haar houden en haar niet de hele tijd alleen laten.

Jack
Door:
marianne
- Gast

Datum:
29-03-2010 19:29:17
geloof je het zelf Jack??
Door:
Jack1
- Lid

Datum:
29-03-2010 21:59:20
Ik weet wat je insinueert Marianne.
Mischien denk je dat iedereen zo is als jij denkt. (misschien zo als je zelf bent?)
Maar, natuurlijk heb je het recht om me niet te geloven of er aan te twijfelen.
Jack

Door:
tilly
- Gast

Datum:
29-03-2010 23:57:51
Mijn man is 7 weken alleen geweest tijdens de bouw.Nou ik weet zeker dat hij niet naar andere heeft omgekeken.Wel was er een jonge meid die haar bloes omhoog deed en haar borsten liet zien.Ze vroeg of hij ze niet wilde voelen.Het enigste wat mijn man zei,die theezakjes heb ik niets aan.Even onderhoud gehad met de manager en ja,helaas voor haar ze was weg.Dus iedere man die alleen is ,loopt echt niet a;ltijd achter de vrouwen aan.Durf hierbij mijn kkleinkinderen in de waagschaal te zetten.Onze liefde is sterker dan iemand uit Gambia om iemand van ons te verleiden.

2 paginas:
  Eerste << Vorige < 1 2 > Volgende >> Laatste  

Reactie plaatsen
Bericht:
Uw naam:
Uw email adres:
Anti-spam:
Vul de onderstaande code ter controle rechts in.
Reis Forum, Anti-Spam code

Nieuwbrief: Wilt u lid worden van onze nieuwsbrief?
Ja Nee

ReisForum RSS Feed ReisForum RSS Feed